Cukrzyca, 4 zawały i udar… a jednak odzyskał mowę! Premierowy fragment nowej książki! Część 10

Kolejny fragment powstającej nowej książki autorstwa doktora Jana Pokrywki i Filipa Żurakowskiego. Tylko dla czytelników portalu LeczeniePRO.plDomoweLeczenie.blogspot.com! » Część 9

Długowieczność, młody wygląd, uroda.


Opowieść 1. część 10.


Doktor Pokrywka: Normobaria i hipobaria


Warunki, jakie panują w moim mieszkaniu nazywam normobarią. Taką terminologię stosujemy w stworzonej przeze mnie Akademii Długowieczności i w naszych publikacjach, w tym również w tej książce. Normobaria oznacza ciśnienie 1500 hektopaskali – ciśnienie najlepsze do życia dla człowieka. Ciśnienie powyżej 1500 hektopaskali to w terminologii Akademii Długowieczności hiperbaria. Zaś ciśnienie panujące na zewnątrz mojego domu – 1000 hektopaskali – to hipobaria. Pacjenci, którzy przyjeżdżają tu do normobarii, oddychają powietrzem o podwyższonej zawartości dwutlenku węgla i tlenu. Przebywając tu piją wodę nasyconą wodorem.

Motywacja do poszukiwania długowieczności


Filip: Aby poszukiwać prawdziwej długowieczności i podejmować działania dla jej osiągnięcia, potrzebna jest motywacja. Taką motywację daje afirmacja życia i świata.

Kochaj życie. Życie jest cudem. Życie jest wielkim darem. Dziękuj codziennie Stwórcy za ten dar. Mój przyjaciel Mirek opowiedział mi o swoim przeżyciu.

Nagle przyszło mi na myśl, że mogłoby mnie wcale nie być, że mógłbym się po prostu nie urodzić. I bardzo się tym przeraziłem.

Oto człowiek, który kocha życie – pomyślałem sobie.

Afirmacja świata to codzienne przeżywanie zachwytu nad światem. Dziękuję Stwórcy, że dał mi wrażliwość na uroki natury. Kocham góry. Widzimy je z okien naszego domu, a w promieniu kilkunastu lub kilkudziesięciu kilometrów mamy Przełęcz Trzech Dolin, Góry Sowie z Wielką Sową, Góry Stołowe, Karpacz ze Śnieżką, Przełęcz Okraj i drogę szlakiem wzdłuż granicy do czeskiego schroniska Jelenka. To tylko kilka przykładów tych zachwycających miejsc, do których ciągle wracamy. I ciągle poznajemy nowe. Ale wystarczy, że wyjdę do ogrodu powiesić pranie i już ogarnia mnie zachwyt nad urodą tego świata. Dziękuję Stwórcy, że mam wrażliwość na muzykę i poezję. Przeżycia, jakie daje dobra muzyka, a szczególnie muzyka w połączeniu z poetyckimi tekstami nie da się z niczym porównać.

Doktor Pokrywka jedną ze swoich broszurek zakończył taką przestrogą:

Ci z nas, którzy nie skorzystają z obecnych możliwości przedłużenia sobie życia, po prostu tego momentu najpewniej nie doczekają, przedwcześnie odchodząc z tego zdumiewającego świata.

Bardzo mi się podoba to określenie: „Zdumiewający świat”

Złota myśl Filipa:Bądź długodystansowcem. Patrz na życie z perspektywy wielu przeżytych szczęśliwych lat i wielu szczęśliwych lat przed Tobą.

KONIEC

Więcej o prawdziwej długowieczności i autorach

longevitas.pl
filip-zurakowski.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz