Wstęp

Chęci do pisania bloga o domowych sposobach leczenia paradoksalnie ogarnęły mnie jak sam byłem przeziębiony i zdesperowany szukałem jakiegoś babcinego patentu. Wówczas informacje na owy temat w polskim internecie były bardzo ubogie i ograniczały się do krótkich artykułów. Właśnie dlatego zdecydowałem się na własne opracowanie. Pisząc artykuły opieram się na fachowym piśmiennictwie oraz własnych źródłach i doświadczeniach. Mam nadzieje, że dzięki temu pomogę wielu schorowanym internautom. Zapraszam do lektury...
Wydawca na wstępie zastrzega, że ten blog nie jest przewodnikiem medycznym ani podręcznikiem samoleczenia - prezentowane treści mają charakter wyłącznie informacyjny i edukacyjny. Opisywane metody mogą jedynie wspomagać leczenie zalecane przez specjalistę ale nigdy go nie zastąpią. 
Osoby poważnie chore powinny zawsze zasięgać porady lekarza !!! Wszelkie informacje na tematy prezentowane w niniejszej witrynie odzwierciedlają jedynie wiedzę i poglądy autorów, a więc w żadnym stopniu NIE stanowią fachowej porady lekarskiej, lub innego stosownego specjalisty. 
Twórcy serwisu nie biorą żadnej odpowiedzialności, ani pośredniej ani bezpośredniej, za sposób wykorzystania i interpretowania informacji zawartych w serwisie.
W związku z rozwojem projektu Syndykat Zdrowia (sieć edukacyjnych stron o zdrowiu) stworzyłem nowy serwis, który pod względem technologicznym jest znacznie bardziej elastyczny, dzięki czemu czytelnicy otrzymują praktyczną i funkcjonalną witrynę.

» Aktualny i ważny dla czytelników prolog na LeczeniePRO.pl »

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz